"Riyazi Fizika Tənlikləri" dersini geçtim

Lisedeki Sabahattin hocamızın "beş dakkada beşiktaş" sözü ile 5 dk`lık verdiği fizik dersleri yüzünden ÖSS`de -1,25 net çıkaran ben, üniversitede de mezun olacakken önüme çıkan, sonrasında beni bu kavurucu yaz günlerinde yaz okuluna gitme, vizemin bitmesinden dolayı da bir takım bürokratik işlere sokması, Balonya sisteminden yararlanmak için iki ülkenin eğitim birimlerinin kapılarını aşındırmama yol açması, 3 hafta boyunca her gün bir sonraki sabah sınava alınma olasılığı heyecanı yaşatması, okulda rektör yardımcıyla arayı açmaya değin sayıp gideceğim birçok nedenden ötrü, bu ders, demeli "Matematiksel Fizik Denklemleri" benim için bir ders olmaktan çok, kendini kanıtlama sınavına dönüştü. İyi yanından bakarsak, bugün bu dersin kafedrasını açacak denli hakim olduğumu söyleyebilirim. En azından dersi iyi öğrendim.
Sonuç olarak, son dersimi de vererek ADPU`daki günlerimi bitirmiş bulunmaktayım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder