Övgü Çizelgesi

İşiñ açığı, pek geleneğimde göreneğimde déğildir, aldığım notları yazmak, paylaşmak. Ancak bu kéz, bir ilk olarak bunu yapacağım. Çünkü çok yorucu géçti, ben de bunu başarıyla atlattım. İşte! Övgü dolu not çizelgem:


Soñ iki aydır, Aralık ayınıñ başından beri, ara sınavdır, soñ sınavdır diye çabalayıp durdum. Özellikle Trigonometri dersinde epey bir çetinlik çektiğimi yazabilirim. Nedeni de daha önceki bir yazımda yazmıştım. Yine de o dersi mi de bir biçimde géçtim. Her ne denli eñ düşük notum (56) olsa da, bir biçimde o dersi géçmiş olduğum için kendimle övündüm. Gécesine de arkadaşlarımla kutlama yaptığımı söyleyeyim.

Bu arada yukarıdaki çizelgeyi bir anda anıklamadım. O, sınavlara başadığım günden beri, dubarımda asılı idi. Ben de onu değme sınava girip çıktıktan sonra dolduruyordum. Bugün (4 Şubat) itibariyle soñ sınavımın da notunu yazdıktan soñra bedizini çekme yargısıa varıp, burada paylaştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder